MyNameIsNorhayati...=P


Thursday, October 22, 2009

bRiTHDay CeLeBRaTioN...Me,Pei Yen & Ai Peng

Huhuhuhuh...da tau2 je umor makin meningkat kan...walau pun birthday ni pada julai ari tu..tapi aku nak jugak kongsi ngan sumer....birthday celebration ni dismbut sederhana jer kat pej aku sendiri..bayangkan 3 orang celebrate skali..tapi umor lain2..hhaaa...jom kite terjah!


ha...ini la dier birthday gurl..tengok muker sorang2..xsenonoh tul..


aku pun xnak ketinggalan tiup lilin...tengokla..beraper punyer kempunan..akhirnya...yeesss..fffuuuhhhhh....

nak tengok cam ner kek aku????

hhaaa....cam ni la..jadi la kan...asalkan kek...

tapi sebelum tu kitorang g makan sedap dlu kat KFC..ni haaa..



kan...sedap kan..kitorang ni punyer la sronok coz bos xmasuk..hahahahah..senang hati wei..
lepas dari makan tu..baru la balik pejabat n tiup lilin...fffuuuhhhh punyer la enjoy...keje pun xusik!heheh...



tengok...aku punyer la enjoy...xcayer eh....huhuhuhuhu...
tapi bosh kiteorang xla kejam sgt....dier siap belanjer kitorang lunch pada keesokannyer..kat ner tau..TONY ROMER'S..pavilion...hhhuuhhuuu...penat nyer makan kat sner...jom kite tengok!




ha...kan..masing2 pening pale nak order aper...huhuhuhuhuhu....

tapi bile ngan bos..balik pejabat terus kne wat keje..hhuuuu...boring....tapi xper la...thankz bosh!

haaaa....kan..aku da pun jejak 22tahun...aper yang aku nak eh...???
yyeesss..maju kan diri ke hadapan...
thankz guyzz for all ur support!mmmmuuuuaaahhhhhhh......

No comments:

Post a Comment