MyNameIsNorhayati...=P


Tuesday, October 27, 2009

GoiNg BaCk aLReADy...

setelah aku berada di Sg.Petani selama 3 ari 2 malam...aku pun bertolak pulang ke KL ada jam 12 pm..dalam perjalanan pulang tu..highway kebanyakan jadi one way..yela..mungkin nak buat maintenant jln raya tu kan.....cuaca pun still panas terik..tapi bile kami smpai area perak jer...hhhuuuujjjaaannnn selebat2 nyer...ade la jugak still cuak..yela..jln xnmpak..plak kawasan selok belok...cerun plak tu..xsilap aku kat BUKIT GANTANG...hhhuuuuu...mmg cuak!tunang aku plak..cepat sgt penat dan mengantuk nyer..aku pun kne la make sure yang dier xterlepas pandang dengan setiap jln....bahaya...
ALHAMDULILLAH.....hujan mulai reda dan perjalanan terus dijalankan...aku pun xdan nak take pic sebab cuace xmenentu kan.....plak aku kempunan laksa sebenarnya...so..aku pun berhasrat nak berhenti makan kat TAPAH..nasib baik ade laksa....sssllluuurrrrppppp...sedap!mase aku berhenti rehat..aku pun terpaksa luahkan aper yang terpendam...jadiii...fffuuuuuhhhhhh lega bile dapat luahkan....harap2 ade la perubahan satu hari kelak....bukan aper..cuma pinginkan sesuatu utk kebaikan..bukan utk diri aku..tapi utk diri mereka sendiri...xla nnt kaget bile orang tegur bile ianya da menjadi kebiasaan satu hari kelak....
setengah jam kemudian..kami teruskan perjalanan........bile da masuk KL..tak teringat ari semalam ari isnin...maner2 jln jem teruk!ok...aku pun bagi la idea jln shortcut utk pulang ke rumah aku....ALHAMDULILLAH....sampai jugak akhirnyer....tapi mase kami smpai tu pun hujan jugak...xla lebat maner...settle rehat kan diri sebentar...tunang aku balik ke kuarters dier......terus tido!sebab kepenatan....yela plak ari ni kne keje.......
aku balik pejabat seperti biase ari ni...hhhaaaa....as usual on internet!!mate still jugak ngantuk..sebab xcukup rehat semalam...huhuhuhuhu...nak tido la jap g ni....

sooo...for this time mmg aku pegi sner xpenat..xsakit pale..xsakit punggung...ade jugak hapy sebab dapat release stress..jalan jauh kan.......luper sume hal kat umah..pej...huhuhuhuhu....
xsabar nak g lagi saner..kawasan kmpung...tenang.....tapi kan...aaadddeee nnnnyyyaaammmuukkkkk!!!aku xleh kene..alergi...abih badan aku gatai2...huhuhuuuhu...

No comments:

Post a Comment