MyNameIsNorhayati...=P


Wednesday, October 28, 2009

WhaT HaPpEn ToDay????........

sepanjang hari ni aku kene tahan la kesakitan gigi aku yang melampau ni....uuiii...da la keje xde sgt ni...plak bile da ade keje..pelik tul!cepat tul siapnyer......aku pun xtau apsal...hhhaaaa....bile da xde keje..aper lagi.mengadap internet..cam itu la keje aku ari2 kan..hahahahaha..

sedang2 menahan kesakitan gigi aku yang mendadak ni..aku pun duk la pej ni lamer skit....maleh plak nka balik awai..memandangkan kawan aku da cancel date nak beli kain kat JALAN TAR..aku pun dengan sendirinye turun beli cup of coffee n roti utk menahan lapar ni..ni pun satu bab lagi ni...makan...skang ni naik plak selera aku...menjadi2....hhhaaa..baik aku cover balik...xpasal2 kang xdaat pakai baju..huhuhuhuhu.....

sedap lak coffee ni..wat aku terus la melayan blogger yang xberape nak rsmi ni...yela..nak balik awal2 orang ngah bersesak balik..baik naik tren mahupun jln raya...hhhhuuuiiii mak datok!unyer la sesak....
ni yang kadang2 wat aku pelik dengan bandaraya kuala lumpur ni...nak kate xde highway..skang ni da berkuyun2 wit rakyat dipakai utk membuat highway...makner kate da melambak la jln highway yang siap...cumer tgl lalu jer..tapi tu bukan masalahnyer..masalahnyer kete skang ni murah ker??
walaupun maner2 pengangkutan awam sumernyer sesak dek orang bandaraya kini...tren..bas...monorail...hhuuuuiii...sumer la...xlarat dengan himpitan2 orang xdikenali...buatnyer orang tu ambik kesempatan....hhhhaaaaaaaaa....cam ner???cam aku la ade skali kne..tu yang fobia naik tren bile orang sesak2 ni..tapi bukan nyer kene aper pun...orang asing nak berlagak cam kat tempat sendiri...hhhiiissshhhhhh...paling aku xleh terima tul!!da orang luar..buat je la care menumpang kan.....

sooo...cam ner nak balik awal klu tiap kali balik orang pun berebut nak balik..jadi..biar la yang berebut tu naik dlu...xla nak berhimpit2 dengan orang ye x???.....

sambil2 aku layan blog nie...ade jugak la bagi pandangan masing2 kat FB..cam ner aku nak kasi ilang trus kesakitan aku yang xtertanggung ni....thank for all....

issshhhh...tul2 sedap tul coffee ni...cam nak tmbah lagi satu jer...walaupun ader lagi ni..hikhikhikhik...
memandangkan kawan2 aku pun da balik sumernyer..aku pun ambik la peluang bukak radio ni kuat2...huhuhuuh....fly fm...on pakai internet jugak...
aku pelik lar...apesal lak selera aku kuat tul ni....asyik nak ngunyah jer...nasib la beli roti ni tadi...
leh jugak gnti nasi..balik xyah mamam lagi da....hehehehehehehe......
hhhmmmmmm....cedap tul roti ni...ape ntah rase nyer..jap2 aku tengok.....oooo....intisari bakers..patut la cedap........

eeehhhhh...lagu rihanna umbrella..da lamer aku xdengar...tu la best pasang fly fm...lagu da lamer xdengar pun kuar tau......besh...besh....
sok 29/10/09...adik ipar aku exam kan.....lusa lak yang lagi sorang exam...huhuhu...nak kne wish ni..bagi semangat skit...chayok..chayok....

hhhaaaa....aper nak wt lagi yer...selain FB..blogger...HHHHAAAA!!!movie....
yes...besh...tengok la aper yang best dlu..xbest aku maleh nak tengok.....

No comments:

Post a Comment