MyNameIsNorhayati...=P


Tuesday, December 22, 2009

TiMez CoMiNg....

hhaaaa....da penat berjalan kan malam tu...sok ni cuzzie aku nak nikah ni....namer dier SITI NUR KHAIRIN..name secantik orang nyer....nak tengok pengantin nyer...heheheh..jap..


yezzz...ni la dier..si pengantin baru..


ahakz...nak selit jugak...usya perut aku...hhuuiii...my baby was coming..heheheheh...

ok u all..aku kasi upload...gmbar2 sumer...enjoy...hehehehe...


si jejaka dengan penuh debaran di dada...hehehehhe...


hantaran dari pihak perempuan...

hantaran dari pihak lelaki...


aku terima nikahnya......


nak jugak interprem....proof dat yang kite ade kat sner eh..


dua mempelai beradu diatas pelamin..heheheh..cantteekkkkk




di belah malam...(MALAM BERINAI)

penat..penat....aku n hubby bertolak malam tu ke rumah makcik aku di sengkang disebabkan aku n hubby yang xberapa sihat...nak rehat awal....coz sok ade lagi kan kenduri nyer.....
so...majlis persandingan pada ari ahad...bertemakan pink n purple...hehehhe..korang usya je k..


hik....ni mase nak tgu bas....santeeekkk x???


da smpai....eeii....cantik nyer baju kite sayang...ehehehehhe...


ahakzz...kasi pecah.....ni sebelum pengantin tibe..aper lagi..belasah je lar...heheheh...ni namernye lepas geram...hehehehhe..
yang tengah2 tu asal?????


cantik nyer si pengantin baru sebelum tibenyer sang raja.....hehehhee..


eh..da smpai.....bergaya kan...



persembahan utk si raja sehari...wwaaa....cam dalam istana plakz..ade dayang menari....hehehehhehe

gembira nyer dier yer.......

nak ikut kan...banyak lagi nak cite..tapi ntah lar...xtau cam ner nak citer...best..mmg best....
Alhamdulillah..majlis sumer selesai...sumer sessi selesai....akhirnya korang telah disatukan dengan izin Allah....aku mengucapkan selamat pengantin baru kepada cuzzie kesayangan aku....dan berdoa moga2 cepat tambah baby cam aku ni..hehehehhehe.....


selamat pengantin baru......=)

No comments:

Post a Comment