MyNameIsNorhayati...=P


Wednesday, March 24, 2010

b0LeH jaDi KeR...xb0LeH jaDi nEh...

tempat : di dalam pejabat yang sunyi
masa : hari yang aku tulis ni la..
keadaan : sedikit bosan tapi ade sedikit sakit..

hye sumer..Assalammualaikum.....

boleh kate ari ni hari yang amat membosankan aku..tapi dengan internet yang selamat jelajah ni...kurang la sikit kot...

hmmm...aku sebenarnye xtau ape yang hendak aku smpaikan..tapi semacam sesuatu yang menyuruh aku membukak blog ini yang da lame aku xbukak...
sedangkan aku xtau samada ada orang yang membacanya ataupun tidak...

kini usia kandunganku da memcecah 5bulan..dan mcam2 ragam yang terpaksa ditempuh oleh suami tercinta..ye la..setiap orang ade ragam nyer sendiri kan...

tapi..bukan tu yang aku nak kabarkan..

aku sentiasa mengadu pada suami,aku sering mengalami mimpi yang mengerikan sejak aku dalam keadaan kini..bermcam2..kadang2 tu smpai aku menjerit tengah2 malam...saper yang xterkejutkan...sedang kan aku sendiri pun boleh terkejut dengan jeritan aku sendiri...hheheh..
seperti malam tadi..aku bermimpi sahabat aku ditimpa kecelakaan yang amat ngeri...YA ALLAH...lindungila mereka...aku sedar itu hnya mainan tido..tapi..aku amat sedih dengan kejadian yang berlaku..

tu xpe la lagi..
kadang2 aku sendiri xtau aku kelakuan seperti anak-anakan..yang inginkan setiap keinginan nyer dipenuhi..walau pun xla aku mintak yang keterlaluan...
tapi kan...susah nak dapat la...huhuhuhuh...

kelakuan ini berlaku sejak aku mengandungkan zuriat kami yang sulong...n aku percaya ini semer akan berakhir setelah aku melahirkan cahaya mata kesayangan aku..=)

minggu ni sahabat karib ku akan mengikatkan tali pertunangan yang akan berlangsung di kediaman nyer..
dimana lagi..Cheras la...

seorang lagi sahabat yang akan meninggalkan zaman bujang nyer selepas aku mendirikan rumah tangga..
bahagia..gembira yang xterucap bile seseorang yang menyanyangi kite akan menyarung kan cincin dijari manis dan janji tuk sehidup semati...hehehehhe..

xsabar rasenyer tuk berjumpe dengan sahabat2 yang da lame xdengar kabar berite..
then,lepas kenduri tu selesai...di sebelah malam..planning dengan hubby nak makan seafood..bukan aper..nak tmbah sel darah merah je...sebab doktor da complain.."darah merah awak kurang ni..."
ubat da berbakui2...penat tau makan ubat sebeban dier bagi...sebulan..msti sekali...

ok la..
aku pun xtau ape kene mengena dengan subjek kat atas,
tapi..aku pun da ketandusan idea nak menulis lagi..

nnt klu ade cerite menarik..aku share lagi k...=)

da...

1 comment:

  1. Blogs are so informative where we get lots of information on any topic. Nice job keep it up!!
    _____________________________

    nursing dissertation

    ReplyDelete