MyNameIsNorhayati...=P


Friday, November 12, 2010

CouNtDoWn.....

Location : Wisma MPL Jalan Raja Chulan
Mood : ade happy sikit...
Timing : now @ 2.45pm

As'kum all..........
aper korang rase klu hari yang korang tunggu2 akan muncul tiba???
hhaa...skang aku nak share aper perasaan aku...

ni da bulan NOVEMBER..korang nak tau aper makna NOVEMBER pada aku??
NOVEMBER adalah tarikh keramat bagi aku yang mula bergelar seorang isteri kepada sang suami....

pada 14 NOVEMBER 2009,aku telah di ijabkabulkan..jadi..kini hmpir 33jam lagi aku akan menyambut HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN hafidz & hayati yang pertama...tapi lebih meriah disambut dengan buah hati kesayangan aku...NURHAZIQAH....
walaupun orang kate "ala...biase la..ulang tahun perkahwinan...." tapi bagi aku....ini adalah satu keistimewaan bagi orang2 yang sudah berumah tangga dimana tarikh itu adalah tarikh penyatuan 2 insan yang bercinta....

aku xmengharapkan ape2 yang istimewa dari suami cume mengharapkan hubungan sebagai suami isteri ni akan kekal hingga akhir hayat kami....

mmg xdinafikan,asam garam rumahtangga ni bnyak pancarobanyer.....tapi itu la pengalaman kan....yang pedih tu xsemestinya selamanya pedih....yang gembira itu akan kekal gembira....
ala...standard la....klu xde gado2 ni...xde la pujuk memujuk kan....xde la kemesraan tu.....xbest la klu cam tu...hahahahha

bagi aku..hadiah paling berharga adalah kasih sayang yang berterusan dari suami tercinta...dan itu la hadiah yang semua isteri2 didunia ni mahukan......
eeiii...xsabar rasenyer menunggu detik2 tarikh itu....dan taktala kini...aku seperti terkenang kembali waktu kami dinikahkan...
bagaimana keadaannya....bagaimana pakaiannya...solekannya...huhuhuh..




hehhehehe...rase cam nak nek pelamin lagi sekali....syok tul....kekekekke.....

kepada kawan aku yang duk bercinta2 tu......cepatla kawen...mmg akan mengembirakan hati korang smpai bile2...lagi senang hati....nak kluar pegang2 ke...ape ke....da kate husband/wife kan......
jangan duk bercintun lame sgt...takut last2 xjadi ape sebab da bosan....ingat2 k.....=)

No comments:

Post a Comment