MyNameIsNorhayati...=P


Wednesday, August 3, 2011

Ramadhan Kini Kembali...

location : diruang meja yg serabut ngan paper work..
mood : sikit xberape nak sihat...down la jwbnyer..
timing : now still lg terang 11.15pm

Salam Kengkawan....Salam Ramadhan kepada sume..

ari ni ari ke-3 setiap muslim menjalankan ibadah yg dituntut dalam islam...iaitu berpuasa di bulan Ramadhan..
jd sama2 la kite mengerjakan nyer....solat terawih jgn lupe yer sahabat...jugak zakat fitrah yg wajib dibayar..heheheh



dibulan Ramadhan ini...bnyak yg menduga aku...jd aku akan hadapi dengan penuh kesabaran..moga2 ianya berterusan.....
bile Ramadhan ini menjelma...mcam2 la kite akan nmpak..BAZAR RAMADHAN,BAZAR AIDILFITRI..
tiap2 kali bulan pose,mmg aku xmiz la bnd2 ni...da jd rutin tahunan aku tuuu...heheheh...pelbagai juadah disediakan utk berbuka...tapi kne ingat, jgn terlalu ikutkan nafsu...membazir sentiasa....beli yg mampu yg btul2 nak tuk makan....hhhaaa..tu selalu aku set dlm mind aku..

bile cuti plak..,aku akan bawa hubby n anak aku bershopping tuk raya..tp tuk skang ni baru mule kan...jd xla sgt..takat beli tuk budak kecik tu ok la...yg penting,BAJU RAYA AKU N IQAH DA SIAP!!!!..lg sgt2 teruja la kan....kikikikikikikiki...

k la u olls...bulan2 pose ni xleh nak cakap bnyak sgt...takut terbatal plak jdnyer..hehehehhe..


AKU N FAMILY MENGUCAPKAN SELAMAT MENUNAIKAN
IBADAH PUASA DAN SEMPURNAKAN ZAKAT...

PUASA..JGN XPUASA YER KAWAN2


No comments:

Post a Comment