MyNameIsNorhayati...=P


Tuesday, November 1, 2011

KaMi HaPPy BeRSaMa..

location : di teratak indah syurga ku...
mood : ok2 je skang
timing : skang nak dekat jam 11mlm

hai sume...hari ni hari selase n aku xtau nak buat aper kat umah ni...selain melakukan kerja seorang isteri n ibu di rumah ni,ni jugak keje seharian aku...memandangkan aku xbekerja skang....namun  aku lega dapat melihat sndiri iqah didepan mate..sakit dier/sehat dier..x aku susah nak ambik cuti perhatikan dier...pendek kate aku cukup puas hati ler....hehehhe..plak sok pepagi hubby da kuar g meninjau tempat tuk PASAK BUMI..sok seharian la dier xbalik..huhuhuhu...lagi boring!!!!

td kan....aku membaca semula blog lepas yg aku tulis since aku belum kawen..sehingga iqah da membesar...bercampur baur perasaan aku...xtau cam ne nak cakap...but mmg itu sume kenangan aku....siyes!!!mmg tu sume la kenangan aku bawak dalam bentuk penulisan...

plak nak di bezakan ngan mase kini...aku belajar lebih kuat tuk menempuh hari2 mendatang dengan orang2 yg menyocok kiri kanan..aadduuhh peritnyer dengan kehidupan sebegini..

tapi yg amat penting aku n family aku tetap bahagia bersama...kami biarkan saje aper tomahan yg melanda..as long kami xggu hidup orang n we believe it have a HIKMAH disebalik sume ni....

kami kat sini kengkadang ade dugaan nyer...tp bak kate hubby,biar la kite hadapi segala rintangan ni dengan sabar..nescaya ade kebaikan akan mendatang..Alhamdulillah..hubby aku kuat beri aku semangat dalam kehidupan seharian...

lg satu kan...diam2 duk cam ni kami da nak menjangkau 2tahun da bersama..dengan sikecik yg makin membesar dan bnyak ragam..hehehheh..tp seronok sgt bile bergelar ibu pada usia muda..bnyak pengalaman..hehehehhe...

k n sedikit sebanyak aku uploadkan kediaman aku disini..walaupun lmbat no nak show namun bukan senang nak hiasi rumah yg asalnyer xberape sempurna...akhir nya aku berjaya sedikit menampakkan ianya cukup sempurna...jap ehh..

ni dibahagian pintu masuk...ingat senang nak berus depan ni..hahhahahhaha....

yg tu umah jiran yg paling nearest yg rapat ngan aku...KAK TI

di perkarangan ruang lepak kami...kat sini mlm2 sejuk bngat!!..mmg syok lepak smbil berpeluk2..hikhikhik

yg belah kiri tu bilik iqah..amacam!!..kreatif x??...hehehhe

ruang santap..

tu diaaaa....bilik anak dare kecik ni.....blum cukup perfect tu...hehehhe



ni plak ruang antara bilik utama,bilik ke-2 n toilet haziqah...

hhaaa...yg ni paling terakhir!!...ruang experimen aku..kekekekkeke

hhaaa...amacam korunk rase??...terer x aku??..hehehehhe...Alhamdulillah sume berjalan ngan sempurna n pelan2 aku cube komplete kannyer...hehehehhe...

ok la u alls..i da ngantok da niiee...hehehhe..nite2 u allsss.

No comments:

Post a Comment