MyNameIsNorhayati...=P


Wednesday, December 21, 2011

Alhamdulillah...

timing : now da nak dekat tengah mlm...
location : seperti biase...di rumah la..
mood : sume bercampur buat mase ni...


hai blogger....diharap sume nyer baik n dirahmati Allah SWT..


hari demi hari berlalu...aku lalui seperti hari2 biase yang ditelah ditetapkan takdir..


ok..kini keadaan makin tenang sekali..biarpun bnyak dugaan melanda..namun Allah sntiase brada disisi tuk menenangkan hati...


sudar 2minggu kesihatan sikecil terganggu..kesian padanya..tp apakan daya..mungkin kerana dia nak membesar..
batuk dan kahak xhilang2 membuatkan dia sukar tido mlm..
n aku as a mother..mustahil la nak tido lena kan....


next week kat sini ade mess nite...wwaaaaa!!...dress aper nak pkai niii......
mampuih la aku nak kne cari baju plak...


n yess frenzz aku nak share....
Alhamdulillah..rezeki nikmat Allah bertemu jua..
setelah pahit derita..,Allah melimpahkan rezeki kami ke luar negara bulan depan Insya Allah..walau tuk beberapa bulan..
bukan mudah nak melangkah jauh..plak lame plak tu..kekekkeke...


skang ni ngah mule packing sikit2..n harap2 iqah mulai sihat seperti biase..


nnt akan aku updatedkan story aku k...dun worry..aku akan bwk sekali my bucuk lappy nii..kekekke..


bye all...nite..

No comments:

Post a Comment