MyNameIsNorhayati...=P


Wednesday, December 28, 2011

today is the day...

location : same jugak..still kat umah cam biase
timing : skang da jam 11 lebih pg
mood : badan kepenatan jugak la..but still ok.

ok sume..nari ari rabu..
aku da settled basuh2 umah/lipat baju/kemas baju..
n mlm ni aku ade MESS NITE kat 2DIVISYEN...ala..dekat sebarang jln raye tepi umah aku je...(klu xde hutan la..)hihihiih..

so sat g tghari mertua aku dtg tido umah kan...sbb dorang sudi nak tengok2 kan sikecik ni...
sbb mlm nnt xleh bwak anak k...(MAJLIS RASMI)..
baju/kasut/beg sume da ready daa....tinggal sat g nak masak je....

so nnt bile settled mjlis tu nnt..,aku akan upload kan gmbar n uodatedkan stiry aku k...
1st exp ni sbnarnyer...
last aku dinner adalah 2tahun yg lepas...(pasni bile la plak dpt candle light dinner plak eh..)hihihihih....

k guys..nnt updated k..

No comments:

Post a Comment