MyNameIsNorhayati...=P


Sunday, January 15, 2012

CeriTera Part 2

location : sedang berehat2 di rumah tumpangan (Aunt House)
mood : ok jugak seperti hari2 biase.
timing : jam skang menunjukkan 1204pm

heelluuu kengkawan blogger...nari aku nak continue kisah ceritera aku di Kota Singa ni...memandangkan husband cuti weekend ni,so ambik kesempatan jugak la kami berjalan2 nak kenal tempat..
nak masuk mgu ke-2 aku kat sni..n kat bawah ni aku upload story aku part 2 aku kat sni...jom..





gambar2 kat atas ni waktu berade dlm MRT..nengok la..dlm tren pun sompat nak berdrama kkaaannn...hahahahah


statue yg amat aku kagumi..n sungguh menarik...





ok..gmabar2 kat atas ni plak..,snap kat salah satu TOWN dier,ORCHARD RD..hhaaa..kat sini mmg ramai rajin berjalan2..
ade yg mude..yg kapel..,yg tue.klu rase2 xlarat nak berjalan tu..,xyah ler jalan..duk je umah..kakakakka....


ok..tu je sedikit sebanyak aku snap weekend ni..nari ptg husband aku nak balik ke SAFTI...
mmm....rase rindu balik la pd dier..huhuhu....
k u olsss...nnt akan aku updated lg klu ade story menarik k....
tata..........

No comments:

Post a Comment