MyNameIsNorhayati...=P


Wednesday, October 21, 2009

Ini Kehidupan

kehidupan kini bukan lah semudah yang disgka…adakala jatuh bgn semuanya dilakukan sendiri…
namun…aku sedar tidak semuanya mpunyai nasib yang serupa…
kekadang..memikirkan tentang kehidupan….apakah yang aku cari dalam kehidupan ku sendiri..menjadi mgsa setiap keaadaan…
segala suka duka,pahit manis…,kutempuh…menjadikan diri aku amat letih dan agak lemah dengan setiap dugaan yang menimpa…cukup lah sekadar sakit yang melanda…
namun aku sedar..Tuhan itu Maha Penyanyang….dan disetiap kejadian ini pasti ada hikmahnya…cuma belum terlihat dgn mata kasar ku…
Ya Allah….ku memohon kepadaMu…berikan lah aku kekuataan mengahadapi segala dugaan ini…berikan lah aku ketabahan menempuh pelbagai cabaran yang Kau berikan…berikan lah aku petunjuk agar cahaya menyelinap didalam hati dan jiwa yang luluh ini Ya Allah…
Sesungguhnya…hanya kepadMu aku terus memohon keampunan dan hanya kepadaMu aku terus bersujud memohon restu ini…Amin Ya Rabbal Al-Amin…

No comments:

Post a Comment