MyNameIsNorhayati...=P


Wednesday, October 21, 2009

Ke Alaf Baru


Melangkah kehidupan yang baru...


Alhamdulillah..tanggal 14 November 2009 aku akan digelar seorang isteri pada seorang seorang suami yang bernama Mohd Hafidz..

Ya Allah...aku amat rasa bersyukur..Kau telah menemukan aku dengan insan yang terbaik dalam hidupku...

kehidupan aku sepenuhnya berubah setelah dia muncul dalam hdupku..

aku yang dulunya xkenal erti wanita..dia telah membuatkan aku berubah sepenuhnya..dari hujung rambut sehingga kehujung kaki ku ini...


cinta...perasaan...aku juga telah mengertikan dia tentang itu..kerana satu hubungan itu tidak akan muncul jika cinta tidak tersemat dihati kami...


kini...mimpi kami akan menjadi kenyataan..cinta kami akan menyatukan kami dengan ikatan perkahwinan..dengan restu dari-Mu Ya Allah...ibu dan ayah...serta sokongan adik beradik yang lain...


hanya harapan dan terus ku berdoa agar jodoh kami berkekalan hingga ke akhir hayat dan aku juga terus berdoa agar aku tabah dalam menjalani kehidupan seorang isteri...

Amin Ya Rabbal Al amin...

No comments:

Post a Comment