MyNameIsNorhayati...=P


Monday, November 2, 2009

BacHeLor PaRty KeRRR?????

heheheheh....xde la bachelor party pun...sajer hang out wit my cuzzy....they came here (KL from SINGAPORE) n see me b4 i'm getting marriage..



here we are.....lepas hampir sejam aku tgu dorang ni kat hotel....baru la kitorang gerak jalan kaki g PAVALLION KL..ala..dekat je dari IMPIANA HOTEL...wwaaa..hotel gitu...not bad hotel tu...mmg cantik..hikhikhikhik....so..kiteorang trus kan jln masuk ke dalam PAVALLION...aper lagi....shhhoopppiinng larr...jom kite terjah!


ha...ni kedai pertama yang kitorang masuk.....sibuk tul cari pakaian...ntah nak wat pe ntah..ade party kot kat tmpat dorang...tema beach..uuhhhuuu...budak2 ni klu shopping...pening la saper yang ikut...nasib aku ok skit..hahahahaha....





tengok....xculator pun jadi.....

haa...kami pun jln....jln...dan terus jalan....shopping..trus shopping...thankz to both of them give me a prezent..hahaha..a perfummmmzzzzz....aku btul2 suker'n perfum tu..thankz gurlz......

penat sgt jln...dari PAVALLION...to KLCC...flash back to PAVALLION..penat ooooo....so..bile da penat..aper lagi lepak lar...STARBUCK!gler lar..aku pun xpernah merasa..huhuhuhu...1st time try in STARBUCK...cam nak potong riben la kan...hahahaha..kelakar kan aku ni...duk KL tapi cam orang kampung..hikhikhik.....nak tgk muker letih diorang???jom...


ha..kan..punyer la letih...konon nak berjalan..sekali sendiri yang letih.....


ni aku n adik spupu aku...namer penuh dier ntah....panjang sgt pun...tapi panggilan manjer dier wiwik....sweet..like her name..


dis is her sister...namer pun aku xtau sgt..hahahah..tapi kite panggil noi jer...cool x??mmg coollll......

soooo...bile masing2 da penat...kami pun ambik keputusan nak balik BILIK utk rest...mmg penat beb..dengan dorang ni klu jln...hhhuuiiii...mmg xckup kaki....


ha..ni mase nak balik hotel lar...tengok...sempat lagi poss tuuwww.....cclllaaazzzz....


ssooo..dis is the last poss b4 we go back......sweett cuzzy yar....=)

hhhmmm.....lepas kitorang balik hotel...lepak lar....aper lagi kan...order pizza n EEEAAATTT...coz very hungry dat time..pizza dier sampai lepas sejam kitorang order...hhhuuiii..tui punyer lapar..hujan plak tu kat luar...sejuk dengan aircon....mmg senang lapar kan...

after dat..8pm aku pun nak balik umah..pk2 nak naik tren jer..yer la..bukan jauh pun..but my cazen said..easy for take a cab..hahahah..frreeeee tuuu....executive plakzzzz...hahahahaha...yeah..i'm the princess dat time...thankz gurlz...

so lepas aku smpai umah...aper lagi penat kan....change baju...mandi..n tido.....penat tu......whole day juz walk.....hhhuuuuu...gurlz..i will see u on december...coz our cuzzy will be marriage..after me..hahahahahha...thank u so much..n will miz u alwayz......

No comments:

Post a Comment