MyNameIsNorhayati...=P


Monday, November 2, 2009

Suram Jer.....


hye guyz....ntah eh..beberapa hari ni aku agak suram jer...feel so sad...n feel like 'empty'...
ntah lar...beberapa hari ni aku mimpi ngeri...ngeri sgt..tapi aku xingat langsung tentang mimpi tu...sejak hari aku mimpi tu jugak la...aku rase cam sedih sgt....aku skang cam nak kesorangan...sememangnyer aku kini terasa lonely....yeah...dekat rumah ade ayah..mak...tapi hati aku....

terasa nak bercerita....tapi aku xdaya nak cerita disini...xper la..biar terbuku jer kat hati aku....kekadang tu aku fikirkan...aku seperti nak pergi jauh dari sini...pergi sejauh maner yang boleh.....n make a new life...ntah la ek....tetibe je aku emosional sgt ni...sumer serba xkene...i fell soooooo sad right now...jiwa aku kosong...aku hnya mmpu berdoa agar Tuhan..beri kan aku semangat utk trus hdup...berikan aku kekuatan utk menempuh hari2 yang penuh liku ni...ntah lar...semangat aku runtuh..hari aku mendung...hati aku sedih....uuuhhhhh....so bad day.....




No comments:

Post a Comment